Accés al contingut Accés al menú de la secció
Parcs de Catalunya  > Serveis
 

Serveis

Can Jordà.
Can Jordà. Foto: Nuri Roura (#CDPNZVG)
Els usuaris del Centre de Documentació pertanyen a tres grups diferenciats, als quals se'ls ofereixen serveis adequats als seus interessos.

D'acord amb la nostra Carta de serveis, per a cada tipus d'usuari s'ofereixen serveis a mida:

Per als investigadors, estudiants, docents, tècnics... se'ls ofereixen consultes a mida, facilitant el fons virtual, publicacions especialitzades, biblioteques mòbils, oferint visites personalitzades, préstecs, donacions i intercanvis, ús de la minibiblioteca, suport en articles científics i ponències i contacte amb experts en la matèria.

Per a empreses i entitats se'ls faciliten també consultes a mida, publicacions bàsiques de la zona, facilitant el fons virtual, oferint visites personalitzades, biblioteques mòbils, consulta als punts de documentació, suport a congressos i contacte amb experts en la matèria. A més, per a les empreses o entitats amb compromisos ambientals se'ls dóna la possibilitat d'esdevenir Punts Doc, amb documentació del Parc i biblioteca de consulta, se'ls ofereix assessorament en l'organització de documentació ambiental, i la possibilitat de tenir publicacions del Parc per donar i/o vendre.

Per a viatgers i públic familiar i genèric, es dóna un servei més bàsic, atenent les consultes a mida, facilitant el fons virtual, oferint publicacions turístiques, l'ús de la minibiblioteca, i facilitar l'accés a informació del Parc per mitjà dels Punts Doc.

Data d'actualització: 02.06.2016